Левски е получил професионален лиценз за следващата кампания под условие. Това разкриха от фенското сдружение "Левски на левскарите".
Проверка в Лицензионната комисия към БФС показва, че това наистина е така. И сините са в група с елитните Ботев Пд, Локо Пд, Берое и Спартак Вн, както и втородивизионните Пирин Бл и Хебър, които са имали проблеми с изрядността на документите.
В случая с Левски от Лицензионната комисия са упоменали, че клубът подлежи на мониторинг. "На основание чл.14, т.2, б."д" от ННКЛ (б.р. - Наредба за национално клубно лицензиране), лицензът се издава при условие, че клубът спазва коректно регламентите на чл.50 и чл.66 от ННКЛ. Изпълнението на тези изисквания ще бъде предмет на разглеждане и контрол при извършване на текущ клубен мониторинг за сезон 2025/26. Лицензионната комисия може да отнеме предсрочно лиценза, когато футболният клуб нарушава изискванията или не изпълнява критериите на Наредбата за национално клубно лицензиране, издание 2024", пише в лиценза на Левски.
Член 50 от наредбата касае "Липса на просрочени задължения към персонала и НАП". Явно сините са имали проблем с едно от двете или и двете, защото, за да получи лиценз, клубът трябва да няма просрочени задължения към 31 март. Член 66 пък урежда мониторинга на липсата на просрочени задължения към персонала и НАП. Според него сините ще трябва да се отчитат пред централата на 30 юни, а след това и на 30 септември, че са изрядни по тези казуси.
Наред с това от "Левски на левскарите" обявиха, че ще зададат писмено въпроси към клуба. Сред питанията ще има конкретно за ситуацията с лиценза. Както и какво е конкретното финансово състояние на клуба и какви пари още се дължат на НАП и Община София. Те искат и отговор на ситуацията с дългове към фирми на бившия собственик Васил Божков, както и какви суми ръководството е платило за изготвянето на предпроект за строеж на нов стадион.
ВЪПРОСИ ОТ "ЛЕВСКИ НА ЛЕВСКАРИТЕ" КЪМ КЛУБА:
- Какви са задълженията на Левски към НАП и Община София в този момент? Какво е тяхното естество? Какво е отношението на тези дългове към лиценза?
- Каква обща сума Левски е формирал като задължение към фирмата, с която имаше договор за управление на клуба. По какъв начин е оформено опростяването на дълга - като дарение към клуба или по друг начин?
- Какво предстои да получи Левски като бъдещи постъпления по вече направени изходящи трансфери?
- Какви са плановете по отношение на дълговете на клуба към Васил Божков?
- Колко е платил Левски за планове за нов стадион?
- Защо Левски пак е под мониторинг и какво е предизвикало това, да не е изряден клуба напълно?
waterloo
на 27.06.2025 в 17:14:53 #67Мик Джагър, 31.07.2020 / 17:44:10 Ватерло, сложил съм си снимката на Мик Джагър, защото се свързаха с мен адвокатите на Златин Тепсиев и ме заплашиха. След това ме баннаха от топспорт и така. Обадят ли ми се и на Мик Джагър адвокатите, веднага ще предприема нужните мерки да не ме подведат под отговорност. Все още не мога да разбера защо се сърдиш като исках да изнесеш информация за георги Марков, като подчертах, че очаквам да из есеш такава “от кухнята”, не “от спалнята”. Освен това съвсем коректно посочих, че се надявам оплакванията от дантеления агент да са направенимпред теб докато пиете коктейли на терасата, а не докатонвъртите кръстачки в спалнята. Ти веднага стана мнителен и в пълно противоречие с декларираното от теб, че не обиждаш пръв ми налетя. Не са хубави тези неща и поведението ти не кореспондира с академичния толеранс Мик Джагър, 31.07.2020 / 16:52:23 Дяка, споко, надявам се, че ти разбрах въпроса. От мен псвен откровени и смислени отговори, друго не можеш да очакваш. За мен ЦСКА-София е ЦСКА. Фен съм на ЦСКА от 1987г., като имам спомен от мач с говедата на Васил Левски завършил 2:2, като спря осветлението, а тамън ги бяхме емнали. Баща ми и дядо ми също са фенове на ЦСКА. Ако си чел писанията ми от 2016г., още тогава бях разкрил мръсната слугинска роля на подлогите с ***. За мен много решаващ момент беше кой ще спечели активите и емблемата, защото ако я бяха спечелили еничарите, аз щях да се дистанцирам от ЦСКА-София, защото те вече нямаше как да са ЦСКА, но нямаше как да подкрепям и еничарите, защото щяхме да се превърнем в шпалираджии като говедата. Всичко около този прпект ми е гнусно, твърде много обичам ЦСКА за да се превърна в част от лапачите в тоя проект, а съм твърде умен, информиран и образован за да съм част от балъците в него Мик Джагър, 06.08.2020 / 17:09:51 Аз винаги съм бил от ЦСКА, дори и когато лтбора беше във В група, въобще не съм станал от ЦСКА когато приехме коренопреклонната молба от бфс и със съгласието на всички отборо да се върнем в А група Мик Джагър,24.08.2020 в 16:30:51 Тунджак, недей да лъжеш...не само ти си бил в Гданс, аз също съм бил там, а и в Гдиня и Сопот Иначе ЦСКА за съжалемие няма да стигне до Гданс, защото се е устремил към четвърти полуфинал, както аз първи предсказах при мачовете с малтийците За съжаление обаче, ще загубим на полуфинала. ЦСКА е слава, ЦСКА е величие Отборът е цласен и според мен е време за четвърти полуфинал Мик Джагър,25.08.2020 / 15:41:08 Иначе пак ви казвам, никога защитната теза не е била, че сме Литекс, защото практиката на Уефа е, че при смяна на цветове, град, име, символи и т.н, това е нов клуб. Идеята е, че сме ново, различно от фалиралото дружество и не носим отговорност за неговите задължения, защото това са дружества на капитала, където отговорността е лимитирана. Делото на Спрокел е ясно, не виждам защо се пените Мик Джагър на 13.11.2020 в 16:10:00 Милко, защо задаваш въпроси, чиито отговори не можеш да осмислиш? Айде всеки да прави това, от което разбира. В този ред на мисли, Милче айде Утре почтения и даровит журналист Ангел Домусчиев има рожден ден.Освен трядиционното вече ръкопляскане в 21 часа в негова чест, ще ви посоча след малко сметка, да преведете суми, за да му бъде купен подарък. Ако искате да продължавате да четете такива хубави статии, не се скъпете.
waterloo
на 27.06.2025 в 17:02:53 #66Тоnq,
Данаил Валентинов Попгеоргиев ми е стар клиент (или аз негов) още от първия ден на моето присъствие в този сайт. Още тогава, когато ми стана ясна схемата по която работеше Гриша Ганчев, хубостника Попгеоргиев ме обруга по всички възможни начини включително и с директни внушения със типичните за него изрази и познат сексуален привкус.
Неговите лични данни, биографгия и прочее ми постнаха мои познати истиниски чорбари, за които подобен долен ибрикчия като Попегоргиев беше нещо мерзко и униzително. Всички данни са свалени от неговия профил във Фейсбук, до който самият аз нямам достъп, и ми бяха предоставени. Останалото беше просто ровене из Интернет и архива на Топспорт, използвайки хвалипръцковщината на самозвания адвокатин и слабоста му да се изхвърля до самозабрава.
За последно той самия се издъни като писа тук, че бившия архитект на Столичната община Здравко Здравков му е клиент и му дал копие от гласуваното от СОС Разрешение за строеж на сглобката.
Tong
на 27.06.2025 в 14:37:48 #65Ватерло
Аз проблем с колегата нямам. Той е с непрогледни червено-оранжеви очила. Надявам се нещо от това, което му пиша, да стигне до него, нещо по същество да напише, защото правни аргументи досега не е представил в защита на тезата си. Клуб и търговско дружество били различни, ама не е дал и един пример в подкрепа на думите си, срещу не знам колко вече от мен. Аз го разбирам, но в коментар 68 мисля, че ясно показвам защо разграничението му не работи - защото реално "разпарчальосаха" духа на четирибуквието (както оставам с впечатлението, че той разбира клуба) и оставиха само плюсовете от него. Половин "дух" (т.е. полочин клуб), да не говорим, че елементите му са купени като собственост на дружеството (бивше Литекс), за изпозлване в неговата дейност, а не е извършно сливане/вливане, при което новополученото дружество да бъде ЦСКА...Както и да е - няма да задълбавам - колкото повече разглеждам ситуацията с ЦСКА и ЦСКА-София, толкова повече бели конци в цялата измислена схема изскачат. Знам, че припозналите (използвам тази дума без грам негативно отношение или подигравка, защото смятам, че това са хора, жертва на измама) ще ме нападнат заради това ми мнение, но няма как да си кривя душата, за да им угодя. Вероятно по-добре би било да приемат истината, но това вече е личен избор.
Между другото, сигурен ли си за самоличността му? (не че го познавам) Интересно ми е как си разбрал кой е и дали той е потвърдил в някакъв момент. 
waterloo
на 27.06.2025 в 13:34:35 #64Tonq # 63
Колега Тоnq, не разбирам откъде намираш това исполинско търпение да дискутираш с този малоумен самозван "действащ адвокатин" Данаил Валентинов Попгеоргиев.
Дори от неговата собственоръчно поместената биография е видно, че той никога не е помирисвал Юридическия факултет на СУ "Климент Охридскси". А камо ли, че някога е виждал на живо и проф. Кантарджиев.
Данаил Валентинов Попгеоргиев роден на 14. август 1977 година,
учил според собствените си писания Конфликтология; Национална Сигурност; Маркетинг в 138 ЕСПУ Юрий Гагарин; УКТЦ; МЕИ; УНСС
едноличен търговец и фирма " ФИНКОНСУЛТ 21 ДАНАИЛ ПОПГЕОРГИЕВ" с предмет на дейност КОМПЛЕКСНИ ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ И КОНСУЛТАЦИИ, ВКЛ. ТЕКУЩО ГОДИШНО СЧЕТОВОДНО, СОЦИАЛНО, ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНО И ТРУДОВОПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ ДЕЙНОСТТА НА ЮРИДИЧЕСКИ, ФИЗИЧЕСКИ И ДРУГИ ЛИЦА
Седалище на фирмата: БЪЛГАРИЯ, гр. София, р-н Лозенец, Емануил Попдимитров, 1, вх. А, ет. 4
Има участие и в други фирми Медия Портал ООД- капитал 3 лева ; Денмарт 2012 ЕООД - капитал 200 лева; ДНТ Консулт ООД) - капитал 1.700 лева, но това не е интересно!
Регистрация в Адвокатската колегия няма, така че въпроса за това доколко е "мастит адвокатин" е окончателно изяснен.
Tong
на 27.06.2025 в 13:21:45 #63seal, този въпрос сме го коментирали нееднократно. Сега ще се опитам да ти онагледя ситуацията, за да разбереш, защо това, за което пишеш, е различно от случая с ЦСКА и ЦСКА-София. Да си представим, че търговското дружество или юридическото лице с нестопанска цел (спортно дружество от преди десетилетия или сдружение или фондация) е един кашон. В този кашон има нахвърляни някакви неща - това е имуществената маса на дружеството, права, задължения, отношения и т.н.). Дотук с колегата Джагър нямаме никакви различия. Той обаче спира дотук. Казва: фърляш от един кашон в друг и е същото. Абсолютно - нямаме разминаване. Това се е случило при преобразуването на ФК-тата в търговски дружествата през деветдесетте. Затова и няма прекъсване в съществуването им при това преобразуване. Къде е уловката с ЦСКА-София? Уловката е, че Ганчев не изсипа единия кашон в другия, а почна да си избира - това ми трябва, това не ми трябва. Пренесе какво му хареса, остави каквото не му хареса. Хубаво, само че за да има пълно(универсално) правоприемство, т.е. за да може да се претендира, че новият кашон е идентичен на стария, трябва да се прехвърли ЦЯЛОТО му съдържание, а не само от част него. Накратко - не можеш да вземеш само активите на едно дружество, да си избереш еднолично някои пасиви, които да покриеш и да продължиш чист като сълза. Или поемаш всичко или си нов субект. Ако обаче ще поемаш всичко защо да правиш ново дружество изобщо? Та така, никой не пречи да се сменят търговските дружества до без край - просто ако новото дружество не поеме ВСИЧКИ активи и пасиви на старото, БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ, според търговското право, то в най-добрия случай става собственик на част от имуществото му, но не и негово продължение. Това, което направиха с ЦСКА, е схемата, позната ни от началото на прехода - правя фирма, трупам задължения, изнасям активите нанякъде и обявявам несъстоятелност. Айде фанете ме, ако можете... После си правя нова фирма и почвам начисто... Проблемът е, че старата, задлъжняла фирма в случая не е коя и да е и трябваше реално да продължи да съществува.
waterloo
на 27.06.2025 в 11:55:51 #62ЗАКОН ЗА ФИЗИЧЕСКОТО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТА Обн., ДВ, бр. 58 от 9.07.1996 г.; Глава трета СПОРТНИ ОРГАНИЗАЦИИ Чл. 10. (1) Спортните организации са юридически лица, които осъществяват тренировъчна, състезателна и организационно-административна дейност по един или няколко вида спорт и развиват и популяризират физическото възпитание и спорта. (2) Спортните организации са: спортни клубове, спортни федерации и национални спортни организации. Чл. 11. (1) Спортните клубове са доброволни сдружения на граждани, юридически лица с нестопанска цел, които развиват и популяризират физическото възпитание и спорта и осъществяват тренировъчна и спортно-състезателна дейност по един или по няколко вида спорт. Чл. 12. (1) (Изм. - ДВ, бр. 75 от 2002 г.) Спортните клубове, които развиват и осъществяват професионален спорт, могат да се регистрират като акционерни дружества - професионални спортни клубове, или като сдружения с нестопанска цел - професионални спортни клубове (2) (Нова - ДВ, бр. 75 от 2002 г.) Професионалните спортни клубове трябва да отговарят и на следните допълнителни условия: 1. в наименованието им изрично да е посочено, че са "професионален спортен клуб"; 2. да са регламентирали чрез договори правата и задълженията на професионалните спортисти съгласно определения им статут; 3. едно физическо или юридическо лице да не притежава мажоритарните дялове или контрола на два и повече професионални спортни клубове, участващи в едно състезание или първенство; 4. професионалните спортни клубове - акционерни дружества, да издават само поименни акции. (3) (Нова - ДВ, бр. 75 от 2002 г.) Вливането, разделянето, отделянето и сливането на професионалните спортни клубове по Търговския закон или по Закона за юридическите лица с нестопанска цел не води до подмяна на класирането на отборите в съответните шампионати и преминаването им от една в друга група. (4) (Изм. - ДВ, бр. 124 от 1998 г., предишна ал. 2, бр. 75 от 2002 г.) Спортни обекти и съоръжения - публична държавна или публична общинска собственост, не могат да се включват в имуществото на търговски дружества.
waterloo
на 27.06.2025 в 11:50:55 #61Смяяях! Лъжливото овчарче Данаил Валентинов Попгеоргиев "другарувал" с проф. Ангел Калайджиев.
Вероятно защото "работи" в адвокатското му дружество, в което името му не фигурира, въпреки че Данаил Валентинов Попгеоргиев (Мик Джендър), който е най-честно възроденият действащ адвокатин в световен мащаб и чието име
- го няма в нито една адвокатска колегия в България
- го няма в списъка на лицата притежаващи юридическа правоспособност в България
А това е екипа на адвокатското дружество Калайджиев https://kgm-law.com/ekip/
seal
на 27.06.2025 в 07:41:56 #60Тонг, ти си от Левски, за теб Левски съществува от 1914 година. Дружеството което държи НМДА свързани с отбора на Левски съществува от 1992 година , учредено от Лавчис, Тепсиев и Очко Бибочко . това означавали, че онзи Левски от 1914 година, не е този Левски на който си фен?? apropo: не съм нито юрист, нито правист, нито нотариус!
Tong
на 26.06.2025 в 23:35:21 #59Мик, ЦСКА можеше да си стои в А групата с всичките си дългове. Това го правеха поне 7-8 години преди Ганчев да реши да ги фалира. Да ти напомням ли колко отбора бяха фалирани от ЦСКА, щото купувате играчи от тях и после не ми плащате нищо (сещам се за Черноморец от прима виста)? Имахте дълг, който беше в пъти по-голам от сбора на всички останли отбори в А група и вземахте лиценз. Ама тогава рев не съм чул... Няма двоен стандарт. За ликвидацията на ЦСКА, решението си беше на собственика ви. А вие му рекохте: "Евала!" Вас имаше кой да ви подкрепи, ама сектор Г (аналог на сектор Б) е в състояние да отблъсне всеки смислен бизнесмен. Ще дойдат само тарикати, дето търсят някаква изгода, или са принудени, за да получат нещо важно за тях... Яд те, но е факт, че Левски се ориентираха по-добре в тази игра и по-добре си изиграха картите, макар че дълго бяха на ръба и реално изпаднаха от играта. Вие не искахте да изпадате от играта. Вашите като смениха отбора и какво? Спечелиха ли нещо? Това беше най-голямата тъпня, която можаха да измислят, и - ако щеш ми вярвай - но така ме яд, все едно става дума за Левски. Между другото, можеш да пишеш всякаки обиди по адрес на Левски и сините фенове - такова нещо от мен няма да го видиш, защото в крайна сметка става дума просто за спорт. В момента, в който повярваш, че е нещо повече, ставаш годен за манипулация от кукловоди - и тук ще те цитирам - Ай сиктир. Ако се заглеждаш малко, ще видиш, че на екипите на всички отбори има един общ елемент - бет. Оставям изводите на теб.
Tong
на 26.06.2025 в 23:23:21 #58Мик, не съм те коментирал като професионалист, а само това, което пишеш
Не те познавам, така че не бих си позволил да те коментирам лично. Съжалявам, ако съм създал различно впечатление.
И да - много правилно си разбрал логиката ми - няма ли търговско дружество, няма и футболен клуб. Поне според нормативната уредба към момента. С уговорката, че ако някой реши да осигури пълно правоприемство и предприеме всички изискуеми по закон действия за това, ТД-то може да бъде възстановено, съответно и клубът също. Това засега с ЦСКА не се е случило.
"Между другото Ангел Калайджиев ме познава и не съм чувал да се смее на казаното от мен"
============
Ако си му изшляпал теорията си, че ФК и клуб - от правна гледна точка - са различни неща, просто е запазил благоприличие ;). Извън шегата - ясно е, че си имаш фенска гледна точка. Аз просто те приканвам да превключиш на професионална, защото другата не звучи сериозно
Ясно е, че ЦСКА го има много преди първото ТД като форма, защото, когато е създаден е създаден под друга правноорганизационна форма. И там нещата са идентични - изчезва съответният субект (ТД, ЮЛНЦ, ДЗЗД или някакъв друг специфичен субект) - и съответно изчезва и клубът. Да, може да остане завинаги в сърцата ни, но това е правно ирелевантно, както много добре знаеш.
А иначе кой какво бил казал - не вярвам да очакваш да коментирам извадки от изявления по преразказ.
Мога да ти кажа само, че ако Левски бяха избрали пътя на ЦСКА-София, най-вероятно щях да продължа да ги подкрепям, но с ясното съзнание, че са нов отбор, който почва нова история и не е правоприемник на стария.
По въпроса за КАС - там имаш инцидентно произнасяне. Съдът не е сезиран с този въпрос и не прави констатации на база щателна проверка на всички доказателства. Съдът се интересува само дали ищецът може да си търси парите от ЦСКА-София. Това е реално трудово-правно дело, а не търговско . Така че това произнасяне на съда обслужва съвсем друга цел. Ако от ЦСКА-София са убеденик, че са ЦСКА, да сезират съда с молба да бъдат обявени за такива. Няма да е прецедент. Не го правят толкова години въпреки всички публично изказвани съмнения. Защо ли? Можеш да питаш и Калайджиев какво мисли по темата след като се познавате...
Така или иначе не ми отговори на въпроса, който ти зададох по-долу. Не че съм очаквал да отговориш. ;)
Мик Джагър
на 26.06.2025 в 23:12:03 #57Най-много обаче ме дразнят двойноте стандарти, за всички други няма проблем, но за ЦСКА видиш ли има. Ботев вероятно ще почнат за пореден път с ново дружество, без да платят една стотинка, но няма проблем. На Милиционерите се издават служебни лицензи, натискат се кредитори, Ппевски дарява, принуждават Божков да поема дългове със свои фирми, за да не му пипра бизнеса и продават БТК доста под стойността за да метнат някой лев на Леца, но няма проблем. Настанени като мангасари за без пари, че дори преименуват държавна собственост и прибират парите, преотдават нещо безвъзмездно под наем и т.н, ай сиктир непорочни проститутки с условен лиценз и разсрочване на разсрочване.
Мик Джагър
на 26.06.2025 в 23:02:48 #56Какво като видиш на кой е правоприемник? По теоята логика ако едно едно търговско дружество фалира, престава да съществува и клуба и той приключва завинаги? Айде стига глупости бе. Честно казано днес успя да ме подразниш, за първи път те усещам да се държиш неуважително и да се опитваш на професионална основа да ме атакуваш, което ако ме познаваш ще разбереш, че е нелепо. ЦСКА го е имашо много преди да бъде учредено нито първото търговско дружество, нито сегашното. Между другото Ангел Калайджиев ме познава и не съм чувал да се смее на казаното от мен. Един друг професор пита адвоката на Лефски пред мен, защо не са направили като ЦСКА и ще ти сепстя отговорът му
виж сега няма пречка разбира се никога да не си работил като адеокат и да разсъждаваш като Недялко педера, че КАС е казал, че сме спортен правоприемник само на дълговете
Мик Джагър
на 26.06.2025 в 22:56:38 #55Тонг, така слушай ме ясно, от тук насетме за такива безобразия ще има евтаназия.
Tong
на 26.06.2025 в 22:20:13 #54Юридическото лице му сменяш името, седалището, упрявляващия, дейбостта и то по нищо няма да се отличава от едно новосъздадено дружество, на което слагаш същото име, същото седалище, същия предмет и същия представляващ. ============ Няма да се отличава, ако си някой си от някъде си. Ако си юрист (че дори не е и задължително да си юрист, но ако си юрист - е задължително), правиш проверка и много бързо го отличаваш. Защото новосъздаденото дружество може да има големи претенции за традиции и история, но в ТР виждаш, че Х го регистрирал онзи ден за пръв път, или че това дружество някога е било друго дружество преди да стане това, което е. И ако те интересува, ще проучиш по документи как се е преобразувало - на кого е правоприемник и в какъв обем... И много, много, много други неща. Нека не профанизираме толкова много търговското право, че ако те чуе Калайджиев, няма да каже нищо ласкаво по твой адрес.
А Тия цигански схеми, дето ги описваш, са незаконни.
И изобщо не знам защо споменяваш някакви характеристики на физически лица, за които никой тук не пише.
Tong
на 26.06.2025 в 22:10:58 #53И какво правим, ако Венци Стефанов купи емблемата, за да си украси вилата, а екипите са под наем?
Хайде малко по-сериозно!
С такъв отговор само се отдалеяваш от Нобеловата награда. ;)
За името си напълно прав - то е идентификатор. И точно, защото в продължение на 8 години оригиналът продължаваше да съществува, нямаше как да падне добавката "тире София". Т.е. по този идентификатор ЦСКА-София не е идентичен (или правоприемник) на ЦСКА, а сурогат (заместник), който просто чака оригиналът да бъде заличен, за да може да си присвои името му.
Емблемата е идентификатор в главите на феновете само - тя е просто нематериален актив, който може да смени собтвеника си.
Екипите няма смисъл да се коментират - цветове се сменят всяка година - като нюанси, като избор на резервни цветове/комбинации от цветове, като стилистика...
Така че - наистина, дай по-серизно - засега се самоопровергаваш ;)
Мик Джагър
на 26.06.2025 в 22:07:28 #52Тонг, и ти ли като дядо Недялко педера не можеш да схванеш, че юридическото лице не притежава характер, интелект, душевност, ръст, цеят на очите, отпечатъци, все неща, които му продават индивидуалност? Юридическото лице му сменяш името, седалището, упрявляващия, дейбостта и то по нищо няма да се отличава от едно новосъздадено дружество, на което слагаш същото име, същото седалище, същия предмет и същия представляващ.
Мик Джагър
на 26.06.2025 в 21:26:31 #51Клубът се идентифицира с име, емблема, екипи.
Tong
на 26.06.2025 в 20:50:28 #50seal, Може би не съм се изразил по най-точния начин, за което се извинявам.
Далеч съм от мисълта, че всеки субект има всички тези идентификатори; това, което казвам, е, че всеки субект има поне един от тях -това ми е идеята.
Та въпросът ми е клубът какъв самостоятелен идентификатор (от всички примерно изброени или някакъв друг) има, който е само негов и го разграничава от търговското дружество и изобщо го обособява като самостоятелен субект извън търговското дружество, който субект може да "обсебва" като зъл дух различни търговски дружества докато му е изгодно?
seal
на 26.06.2025 в 20:24:07 #49Tong Отговори на един прост въпрос - какъв идентификатор има отборът/клубът, който го отличава от юридическото лице (което е всъщност отборът/клубът). Защото всеки съществуващ субект (било то ю.л. (персонифициран или неперсонифицирано) или ф.л.) има такъв - ЕГН, дан.номер, ЕИК, номер в някакъв регистър... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ e не е така. ЕИК има само дружеството, а колко отбора има е друг въпрос. може да имаш Първа лига, във Втора лига, в Трета лига, да имаш Дамски отбор и т.н. клуба- отбора няма общо с дружеството. да не продължавам, че нито Дружеството, нито Клуба/отбора имат EГН или дан. №
Tong
на 26.06.2025 в 18:51:10 #48Златине, ниДьей молим ти сЪ!!! Направо убиваш всеки намек за правна логика и юридическа мисъл, човек!!!
Отговори на един прост въпрос - какъв идентификатор има отборът/клубът, който го отличава от юридическото лице (което е всъщност отборът/клубът). Защото всеки съществуващ субект (било то ю.л. (персонифициран или неперсонифицирано) или ф.л.) има такъв - ЕГН, дан.номер, ЕИК, номер в някакъв регистър... Какви идентификационни данни използва отборът/клубът в отношенията си с другите субекти? И само да не ми се измъкваш, че това било без значение и днес може с един, утре с друг, защото и студентите в първи курс право знаят, че това не е така.
За отговор на този въпрос ще си заслужиш Нобелова награда. И аз лично ще ходатайствам за теб пред шведите.